Singurii producatori din tara de cuptoare traditionale din argila (testuri)

1
1

Secţiunea 1. Prezentare generală

  • Descrierea generală a produselor şi serviciilor

Produsul oferit de firma este un cuptor traditional din argila ce poata denumirea populara de țest (țest = Obiect de lut ars sau de fontă de forma unui clopot, cu care se acoperă pâinea, mălaiul etc. puse la copt pe vatră încinsă). Acesta se foloseste exclusiv pe vatra; nu se poate utiliza pe ciment sau alte materiale inlocuitoare. Ca mod de utilizare, produsul va fi manipulat cu ajutorul unui accesoriu specific ce poarta numele de vatrai  si va fi sprijinit pe 2 caramizi sau fie agatat cu ajutorul vatraiului, formand un unghi de aproximativ 45° cu vatra.

Produsul este destinat in principal pentru a coace paine. Painea coapta in acest tip de cuptor mobil este unica atat din punct de vedere al gustului cat si al mirosului foarte placut pe care acesta il ofera preparatelor, lucru ce nu poate fi inlocuit de alte tipuri de cuptoare. Pe langa paine, in test se mai pot prepara si alte tipuri de mancaruri, cum ar fi: pui la test, tocanite, pizza etc. Un avantaj important al produsului este dat de mobilitatea sa, acesta putand fi luat in diverse excursii si vacante.

Desi produsul are o vechime considerabila, fiind prezent pe teritoriul tarii noastre inca de pe vremea dacilor, astazi este prezent pe piata doar prin intermediul firmei noastre, noi fiind singurii producatori de astfel de cuptoare la nivel de tara si, coreland acest aspect cu o experienta de peste 3 ani in care am testat produsul, putem intrezari o oportunitatea excelenta de crestere si dezvoltare

           Personalizarea ambalajului:

Se va face trecerea de la ambalajul clasic utilizat in present (cutie de tip CO5, culoare natur) la un ambalaj mai atractiv, placut ochiului. In acest sens se vor personaliza cutiile folosite pentru ambalare. Se va imprima pe cutii logo-ul fimei, iar cotul stanga-sus sau dreapta-sus, se va imprima, pe diagonala, steagul Romaniei.

 

Marketing online:

  • Realizarea de clipuri video cu parerile clientilor insotite de un cuvant reprezentativ cu privire la traditia testului romanesc.
  • Realizarea de clipuri de prezentare a retetelor traditonale pregatite la test (retete de paine, pui la test, rata la test, tocanite, sosuri, pizza). Se vor realiza filmulete demonstrative de aproximativ 10 minute ce vor cuprinde etapele prepararii unei retete. Acestea vor fi descrise in detaliu de catre persoane din zona rurala, pastrand astfel speficiul autentic si traditional.
  • Organizarea de evenimente tip workshop in care se va prezenta modul de realizare a unui test, respectand toti pasii, modul de pregatire a materialului, modul de pregatire si framantare a painii ce urmeaza fi coapta. Evenimentele vor fi organizate in weekend, pentru o disponibilitate cat mai mare a publicului, iar locatia va fi comuna Beuca, judetul Teleorman.Persoanele participante vor primi la finalul evenimentului o paine din partea casei.
  • Participarea la targuri cu specific traditional. Se vor face demostratratii privind modul de utilizare a testului si de realizare a painii.
  • Realizarea de tricouri personalizate ce contin inscriptii traditionale romanesti (ex: Hora la romani, Romania+Basarabia, etc)
  • Oferirea painii la test sub forma de mostra si obtinea unui feedback din partea populatiei.
  • Se va incerca plasarea produsului in zone cu potential turistic ridicat. De exemplu: zona Bran – Se va incerca realizarea unui parteneriat cu un comerciant din zona Bran.

Introducerea de noi accesorii:

–  Vatrai (“fierul testului”) – accesoriu utilizat pentru manipularea testului (ridicare si lasare pe vatra).

–  Turte de paine – Utilizate pentru framantarea painii cu maia. Se va oferi cate o turta gratuit la fiecare comanda.

–  Maturici pentru curatat vatra – Utilizate pentru curatarea vatrei de jar si cenusa.
Prin satisfacerea acestei nevoi se va contribui indirect la promovarea si pastrarea patrimoniului cultural romanesc avand astfel si un efect social.

Secţiunea 2. Experienţa echipei în legătură cu afacerea respectivă

  • Experienţa relevantă şi specializările legate de produs şi de piaţa-ţintă a afacerii

Din punct de vedere al experientei, putem afirma cu tarie ca firma Țesturi Paine sta foarte bine la acest punct. Firma are o experienta de 3 ani pe piata, timp in care testat potentialul pietei, a imbunatatit continuu calitatea produselor oferite si a optimizat activitatile din lantul de productie. Astfel, in tot acest timp, profitand de faptul ca suntem singurii producatori de astfel de produse la nivel de tara, ne-am creat un mic brand: “Testuri de Beuca”, prin intermediul caruia am reusit sa ne dezvoltam, ajungand de la 100 de produse in primul an, la 200 in anul 2 si la 350 de produse in anul 3.

Datorita imaginii create, am fost solicitati de televiziuni, radiouri si ziare de prestigiu pentru a realiza diverse reportaje, interviuri si prezentari (vezi Anexa 1). Dintre acestea enumeram:

  • Televiziuni: Digi 24, Kanal D, TVR, Teleorman TV
  • Radiouri: Radio Romania Actualitati, Europa FM, Radio Antena Satelor, Radio Romania International
  • Ziare si site-uri de specialitate: Agerpres, Gandul, Adevarul, Ring, StiriAgricole.ro, Platferma.ro, Doza de Banie etc.
  • Afaceri deţinute (dacă e cazul) şi experienţa profesională relevantă

Secţiunea 3. Produse şi/sau servicii

  • Detalierea produselor/serviciilor oferite
    1. Produs mic

    Dimensiuni:

    – diamentru exterior: 40 cm

    – diamentru interior: 30 cm

    – greutate aproximativa: 13 kg

  • 2 . Produs mediuDimensiuni:– diamentru exterior: 50 cm– diamentru interior: 40 cm– greutate aproximativa: 25 kg
  • 3 . Produs mareDimensiuni:– diamentru exterior: 60 cm– diamentru interior: 50 cm– greutate aproximativa: 40 kg

 

  • Preț/pachete de preț
Nr. Crt Tip produs Pret (RON)
1 Mic 100
2 Mediu 150
3 Mare 200

 

  • Cercetări de piaţă. sondaje printre potenţialii clienţi, rezultate ale pilotării.

Timp de 3 ani in care am cercetat piata, am constatat ca exista o cerere pe piata care inca nu este satisfacuta.  In toti acesti trei ani, desi am crescut capacitatea de productie, nu am reusit sa satisfacem cererea. Situatia productiei in ultimii 3 ani a stat in felul urmator:

-2013 (primul an de testare): 100 de produse fabricate, stoc epuizat in octombrie 2013.

-2014 (al doilea an de testare): 200 de produse  fabricate (cu 100% mai mult fata de anul anterior), stoc epuizat in  februarie 2015

-2015 (al treilea ande testare): 350 de produse fabricate (cu 75% mai mult fata de anul anterior), stoc epuizat in aprilie 2016

Pentru a evita evenimentul de ruptura de stoc  si pentru a pastra un stoc de siguranta, firma isi propune o productie de 700 de bucati pentru anul 2016

Secţiunea 5. Avantaje competitive

 

Pentru ca suntem singurii producatori de astfel de produse la nivel de tara, vom considera ca potentiali concurenti orice persoana fizica care doreste sa-si deschida o afacere. Avantajele noastre competitive sunt urmatoarele:

  • Experienta de peste 3 ani
  • Mic „Brand” recunoscut usor de cumparatori, creat in cei 3 ani de activitate
  • Imagine buna pe piata creata de cumparatori prin recomandari
  • Credibilitate crescuta datorita aparitiilor periodice in mass-media (TV, radio si presa scrisa)
  • Calitatea crescuta a produselor
  • Servicii de livrare de calitate
  • Servicii post-vanzare ­­
  • Magazin online indexat si optimizat in Google
  • Pagina de facebook cu review-uri foarte bune

 

 

Tipul tranzactiei dorite
Vanzare integrala, Asociere, Vanzare pachet majoritar, Vanzare pachet minoritar
Motivul vanzarii
Varsta, alte motive personale
Judet
Confidential
Cifra de afaceri pe ultimul an
10,000 to 12,000Euro
Pretul de vanzare al afacerii:
25,000 to 30,000Euro
Inserati imagini reprezentative pentru propunerea Dvs
  • You must to post comments
0 proiecte rezultate in urma cautarii
Raspunsul tau

Trebuie sa pentru a trimite Raspunsul. Daca nu ai cont, iti poti face unul gratuit si rapid aici


Alte Afaceri de Vanzare:

1 - 3 din 199

©2017 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

sau

Autentifica-te cu Username si Parola ta

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account