Adresele de email ale utilizatorilor din platforma sunt adrese valide / verificate?
Da, acest lucru este verificat automat inca de la inscrierea in platforma.
Toate Propunerile si Solicitarile de Afaceri sunt valabile?
Propunerile de afaceri promovate pe platforma RBE Connect sunt intr-o proportie de 90% postate direct de proprietarii de afaceri sau persoanele cu putere de decizie din companiile care au cont in platforma, si prin urmare este raspunderea fiecarui utilizator de a posta informatii corecte si a le mentine actuale.
Prin metodele avute la dispozitie, solicitam utilizatorilor care au postari la noi in platforma sa le actualizeze sau sa le stearga.
Dupa o anumita perioada, anunturile inactive sau ne-actuale se marcheaza ca atare, pentru noi fiind prioritar ca vizitatorii platformei RBE Connect sa aiba parte de propuneri actuale si de calitate.
Cat de vechi sunt Solicitarile si Propunerile de afaceri din platforma?
In principiu, o propunere de afaceri isi poate gasi solutionarea si intr-o perioada scurta de 1-2 luni, dar de regula vanzarea unei firme sau identificarea unui partener de afaceri poate dura si un an de zile, dar asta nu inseamna ca postarile respective nu mai sunt de actualitate.
I-am scris proprietarului listingului dar nu am primit inca raspuns.
Peste 85% din utilizatorii nostri care posteaza propuneri de parteneriat sau afaceri de vanzare revin pe site cel putin o data pe luna pentru a verifica numarul de afisari / vizualizari ale listingului, pentru a face actualizari sau a sterge listingul si a cauta noi oportunitati listate intre timp. In aceste conditii ar trebui sa primiti raspuns la mesajele Dvs.
Trebuie sa tineti cont ca unii utilizatori nu isi verifica emailul in mod frecvent sau pur si simplu sa acceptati ca autorul listingului poate nu doreste sa aiba contact direct cu Dvs din motive obiective (poate exista o incompatibiltate / concurenta sau poate intre timp este angajat in negocieri cu alti potentiali parteneri de afaceri), sau poate mesajul trimis de Dvs nu a fost destul de convingator. Puteti sa reincercati trimiterea mesajului dupa o saptamana, si in cazul in care totusi nu primiti raspuns in urmatoarele zile, ne puteti scrie noua la office@rbe si sa ne dati detaliile relevante. Vom face tot ce tine de noi sa va sprijinim.
Cum editez / actualizez detaliile unui listing pe care l-am postat cu ceva timp inainte?
Mergeti in pagina listingului pe care doriti s ail editati / actualizati si mutand cursorul mouse-ului in partea dreapta a titlului listingului veti observa doua casute, dintre care una se refera la Editeaza / Actualizeaza Listingul. Dup ace faceti click pe respectivul buton, intrati in pagina de editare a postarii. Dup ace finalizati editarile / actualizarile, apasati butonul albastru din josul paginii “Salvati modificarile”