Grupul polonez CCC achizitioneaza francizele magazinelor din Romania in schimbul sumei de 33 mil euro * * *

 

Detinator a aproape 900 de magazine de incaltaminte pe 16 piete, Grupul Polonez CCC anunta ca va prelua si francizele din Romania. Local, brandul era prezent cu 54 de magazine, cu o cifra  afaceri agregata de 38 mil. euro in 2016

Tranzactia semnata la finalul anului trecut intre grupul polonez CCC si Romania Peeraj Group s-a finalizat abia saptamana aceasta. Grupul Peeraj a anuntat ca va investi suma incasata de 33 de euro in mai multe domenii cum ar fi fashion retail si restaurante de tip fast-food. Aceste planuri de investiti nu se limiteaza doar la piata locala, ci urmaresc si dezvoltarea pe plan international.

La finalul anului 2017, grupul polonez CCC anuntase ca a preluat francizele din Romania in schimbul a unei sume de 33 mil. Euro, astfel devenind cea mai mare tranzactie de pe piata locala a modei. Francizantul, Grupul Peeraj, face parte dintre cele mai importante companii din moda locala. Vanzatorul este specializat pe zona de francize avand un portofoliu de aproximativ 40 de magazine sub diferite branduri precum Swarowski, Geox, Boggi sau Pimkie.

„Anul trecut am avut afaceri de circa 65 mil. euro, valoare ce include şi re­zultatele CCC, acestea reprezentând de altfel cea mai mare parte a busi­nes­sului. Pentru anul acesta estimăm vânzări de 20-25 mil. euro“, mai spun oficialii Peeraj, care adaugă că mai au şi alte planuri în alte domenii din Ro­mâ­­nia, dar nu oferă detalii. „Vom con­ti­nua să dezvoltăm însă şi bran­durile deja existente în portofoliu.“

Grupul Peeraj a fost fondat in Emiratele Arabe Unite, pana si in ziua de azi acesta fiind un business de familie. Piata din Romania este singurul loc unde grupul opera business-ul de retail, in alte tari precum Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia isi concentreaza atentia asupra domeniului petrolier si al gazelor naturale, a logisticii, imobiliarelor sau a industriei. In momentul de fara grupul va intra si pe segmentul de moda in Georgia si Kazahstan.

Compania poloneza de incalaminte CCC a fost introdus pe piata din Romania in sisteme de francize, incepand cu anul 2012, dezvoltand o retea de peste 50 de magazine.

Cu aproximativ un an in urma Grupul Peeraj afirma ca planurile pentru piata din Romania nu se vor opri aici dorind extinderea cu 100 de unitati in orasele cu peste 100.000 locuitori.

Inca de la intrarea lor pe piata in vara anului 2012, grupul polonez s-a extins puternic pentru a prinde din urma concurentii directi de la Leonardo si Deichmann. Deichman fiind chiar liderul pietei locale de profil luptanduse cu CCC pe acelasi segment de piata. Cele doua companii se adreseaza clientilor cu venituri medii sau sub media, pe segmentul superior de pret deja existand multi jucatori.

Compania poloneza CCC a inregistrat afaceri totale de 1 mld. euro pe 16 pieţe din Europa şi din zona Caucazului. Grupul s-a extins atât direct cât şi în franciză, cum a fost cazul României.

0 Comentarii

Spune-ti opinia!

©2018 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

sau

Autentifica-te cu Username si Parola ta

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account