Beneficiază de o Ședință de Analiză și Consultanță la Bursa Româna de Afaceri

Încerci sa iți vinzi afacerea sau să atragi un nou asociat – investitor? Ești interesat să te dezvolți sau să te reorientezi?

Dorești un punct de vedere independent și o analiză profesionistă a situației în care se găsește afacerea ta?

Programează o Ședință de Analiză și Consultanță cu președintele Bursei Române de Afaceri – dl Valentin PREDA ca să afli ce opțiuni ai la dispoziție pentru a-ți găsi un partener de afaceri, a-ți reorienta sau vinde afacerea în actualul context economic

Ședința de Analiză și Consultanță durează două ore, și este organizată la sediul Bursei Române de Afaceri din Bucuresti (Corner Office Building – Str Gara Herăstrău nr 2-4 etaj 7) sau online, de la distanță, prin ZOOM, Teams, Skype, WhatsApp sau VIDEO-call.

Metodologia noastră de lucru este probată în cele peste 150 de Ședințe de Analiză și Consultanță organizate în beneficiul antreprenorilor – proprietarilor și decidenților în companii.

Ședința de Analiză și Consultanță: un expert, două ore

1,250 lei +TVA

După efectuarea plății vei fi contactat pentru stabilirea detaliilor Ședinței (data, ora, modul de desfășurare și documentele necesare daca este cazul).

Cele mai des întâlnite situații au fost: vânzare afacere, cumpărare afacere, atragere investitor financiar sau strategic, internaționalizare afacere, atragere de partener în afacere, dezvoltare afacere, restructurare, obținere finanțare, evaluare afacere și strategie de business.

Domeniile de activitate ale principalelor afaceri pe care le-am analizat și consultat au fost: industrie, sănatate, online, IT&C, agricultură, construcții – imobiliare, servicii, educație, energie, producție, textile – confecții, transporturi, turism, HORECA, distribuție, comerț, FMCG

Principalele trei beneficii pe care le obții în urma Ședinței de Analiză și Consultanță pentru vânzarea afacerii:

Preț

Afli prețul de referința corect pentru afacerea ta.

Timp

Iei decizii rapide bazate pe know-how-ul acumulat pe parcursul ședinței.

Certitudine

Obții siguranța că urmezi pașii corecți, pentru a evita greșeli costisitoare.

Asigurăm sprijin pentru implementarea planului de acțiune agreat în timpul ședinței (în măsura în care se dorește acest lucru).

Ce primești la Ședința de Analiză și Consultanță pentru vânzarea integrală sau parțială a afacerii:

  • afli modalitatea potrivită de evaluare a prețului pentru afacerea ta;
  • obții o indicație a prețului pe care îl poți solicita pentru afacerea ta;
  • afli pașii potriviți situației afacerii tale, pe care trebuie să îi urmezi în procesul de vânzare și durata estimativă a acestui demers (lucrurile diferă în funcție de dimensiunea, specificul afacerii, trendul crescător sau descrescător al afacerii, al momentului afel pentru vanzare, al situatiei pieței etc);
  • iți spunem dacă afacerea este, sau nu este pregătită de vânzare;
  • iți recomandăm ce trebuie să faci în fiecare etapă a procesului de vânzare (ce materiale trebuie sa pregatești, ce informații trebuie să furnizezi in functie de momentul discuțiilor cu potențialii interesați, cum te asiguri deconfidențialitatea intenției tale de vânzare etc);
  • obții o analiză „la rece” a afacerii, pentru ca tu să știi exact ce adaugă valoare propunerii de vânzare, și ce ar putea să reprezinte o problemă la vânzare din perspectiva cumpărătorului – investitorului;
  • afli care sunt tipurile de cumpărători – investitori potențiali potriviți situației tale, și modul în care aceștia abordează cumpararea unei afaceri sau realizare a unei investiții;
  • iți prezentăm canalele și modalitățile prin care poți ajunge la aceștia, cum să îi abordezi și cum să răspunzi solicitărilor acestora;
  • te sfătuim pentru a evita greșelile care iți pot aduce prejudicii;
  • afli tipurile de tranzacții potrivite situației tale, prin care iți poți vinde afacerea (vânzarea parților sociale vs transferul businessului prin vânzarea de active și a fondului de comerț, sau o combinație din acestea în funcție de specificul afacerii și a modului de organizare al acesteia;
  • atunci când este cazul, dupa Ședința, primești o oferta personalizată de servicii de asistență din partea noastră în procesul de vânzare a afacerii.

.

Cum i-au ajutat serviciile noastre pe alți antreprenori

 

.

Majoritatea antreprenorilor care doresc vânzarea afacerii sau atragerea unui investitor – partener in business, întâmpină următoarele probleme:

1. Nu știu cum să stabilească prețul corect pe care il pot cere pentru afacerea lor;

2. Doresc sa păstreze confidențială intenția de vânzare, pentru a se proteja față de angajați, clienți și alți parteneri de afaceri strategici;

3. Au nevoie de sprijin in analiza „la rece” a afacerii, pentru a ști ce adaugă valoare afacerii și ce ar putea să reprezinte o problema la vânzare din perspectiva cumparatorului – investitorului;

4. Nu au timpul necesar elaborării profesioniste a materialelor de prezentare, care să asigure confidențialitatea propunerii și sa furnizeze totuși suficiente informații pentru ca propunerea să fie atractivă. Din considerente lesne de inteles, acestea nu pot fi pregătite și promovate de angajați;

5. Nu știu cum e mai bine să facă promovarea către potențialii cumpărători – investitori a teaserului conținand propunerea de vânzare;

6. Comunicarea cu potențialii interesați care solicită detalii suplimentare, și selectarea celor care au real interes și potența necesară – față de cei care doar întreabă (și care pot fi angajații sau concurenții), sunt de asemenea alte cateva provocări;

7. Nu au cu cine să se sfătuiască în timpul discuțiilor cu investitorii interesați (nu știu ce e normal de acceptat și ce nu e / de multe ori prima oferta poate fi cea mai bună, putând fi și ultima, alteori pregătirea afacerii pentru vanzare putand aduce beneficii importante în preț);

8. Luarea unor decizii importante in perioada negocierilor privind atragerea investitorului sau vânzarea cât și ulterior în perioada de transfer al afacerii;

Vă putem sprijini atât pentru organizarea procesului de vânzare a afacerii pentru a face loc altor proiecte antreprenoriale sau personale, cât și pentru dezvoltarea, finanțarea și reorientarea afacerii Dvs către modele de business de viitor.

Oferim consultanță și sprijin în implementare.

Știm că fiecare antreprenor este cel mai bun cunoscător al afacerii sale.

 

La fel de bine știm că oricare antreprenor simte – în anumite momente cheie ale afacerii sale, nevoia de a se sfătui CONFIDENȚIAL cu cineva în legatură cu planurile și intențiile sale, și bineințeles de a colabora cu experți pentru punerea în aplicare a soluțiilor.

Ședința de Analiză și Consultanță: un expert, două ore

1,250 lei +TVA

După efectuarea plății vei fi contactat pentru stabilirea detaliilor Ședinței (data, ora, modul de desfășurare și documentele necesare dacă este cazul).

Dacă nu te descurci cu plata online cu cardul, ne poți solicita o programare prin formularul de mai jos:

    Ce dorești? (obligatoriu)

    ©2025 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

    Log in with your credentials

    sau    

    Ați uitat datele dvs.?

    Create Account