Ești antreprenor și dorești să iți vinzi afacerea, să îți gasești un partener de afaceri sau să te dezvolți?

Întâmpini dificultăți în noul context economic sau vrei să te reinventezi?

Beneficiază de o Ședință de Evaluare rapidă a situației și de Orientare în Afaceri

Cum se desfășoară?

Telefonic sau Video prin Whatsapp, Zoom, Teams, Skype

Cât durează?

Max. 45 minute

Planificarea Ședinței se face prin intermediul calendarului de mai jos, în funcție de disponibilități

Cât costă?

149 lei+TVA

Plata se poate face securizat online cu cardul prin MobilPay Netopia.

 

După efectuarea plății vei primi confirmarea fermă a programării și restul detaliilor de conectare.

Cu cine te vei consulta?

Dl. Valentin PREDA – președintele Bursei Române de Afaceri


   

Cu ani mulți de experiență în afaceri, consultanță si relații internaționale te putem ghida în noile condiții de piață!

Adaptează-ți abordarea la noile realități economice pentru a avea succes!

Programează o Ședință de Evaluare rapidă a situației și de Orientare în Afaceri

Dacă ulterior dorești să continuăm colaborarea cu alte servicii de consultanță și intermediere oferite de Bursa Română de Afaceri, costul plătit pe această Ședință se deduce din următoarea plată.

(scurt bio al dlui Valentin PREDA)

    

Selectează data și intervalul orar pe care îl preferi:

Calendar is loading...
Powered by Booking Calendar






Cui îi sunt recomandate Ședințele de Evaluare rapidă a situației și de Orientare în Afaceri?

Antreprenorilor care se confruntă cu dificultăți

Celor interesați să se dezvolte sau să se reinventeze

Proprietarilor care intenționează să iși vândă afacerea

Știm că fiecare antreprenor este cel mai bun cunoscător al afacerii sale.

La fel de bine știm că oricare antreprenor simte în anumite momente cheie, nevoia de a se sfătui CONFIDENȚIAL cu cineva în planurile și intențiile sale și de a colabora cu experți pentru punerea în aplicare a soluțiilor.

Cum i-au ajutat serviciile noastre pe alți antreprenori

Metodologia noastră de lucru este probată în cele peste 150 de Ședințe de Analiză și Consultanță organizate în beneficiul antreprenorilor – proprietarilor și decidenților în companii.

Cele mai întâlnite situații au fost: decizii de închidere sau continuare a afacerii în altă formulă, vânzare afacere, atragere investitor financiar sau strategic, internaționalizare afacere, atragere de partener în afacere, dezvoltare afacere, cumpărare afacere, restructurare, obținere finanțare, evaluare afacere și strategie de business.

Principalele trei beneficii pe care le obții în urma Ședinței de Evaluare rapidă a situației și de Orientare în Afaceri:

Decizii mai rapide

Iți confirmi sau infirmi anumite aspecte care te frământă, iei decizii mai rapid și iți cristalizezi ce ai de făcut

Opinie independentă

Obții incă o opinie independentă de la cineva cu experiență care iți analizează afacerea “la rece”. Obții siguranța că urmezi calea potrivită și eviți greșeli costisitoare.

Noi oportunități de afaceri și contacte

Ai ocazia, să explorezi eventuale noi oportunități si noi modele de business potrivite – după caz, precum și sa obții referințe de persoane cu care sa intri in contact pentru a-ți rezolva problema.
introducere parteneri de afaceri la evenimentele din programul Business Diplomacy

Acum ai oportunitatea de a beneficia de o Ședință telefonică rapidă de Evaluare a situației și Orientare în Afaceri de 45 de minute cu dl Valentin PREDA - președintele Bursei Române de Afaceri.

Dacă nu te descurci cu rezervarea prin calendarul de mai sus și plata online cu cardul, ne poți solicita o programare prin formularul de mai jos:

    Ce dorești? (obligatoriu)

    Majoritatea antreprenorilor care au apelat la Ședințele noastre de Orientare și Consultanță au fost interesați să se sfătuiască cu noi in legătură cu vânzarea afacerii, atragerea unui investitor pentru dezvoltarea afacerii sau pentru luarea unor decizii in momente mai dificile pentru afacere.

    Câteva din motivele pentru care au apelat la noi:

    1. Doreau exit si nu știau cum să stabilească prețul corect pe care il pot cere pentru afacerea lor și erau interesați de pașii pe care ar trebui să îi urmeze;

    2. Doreau să păstreze confidențială intenția de vânzare a afacerii, pentru a se proteja față de angajați, clienți și alți parteneri de afaceri strategici;

    3. Aveau nevoie de sprijin în analiza „la rece” a afacerii, pentru a ști ce adaugă valoare afacerii și ce îi ține in loc;

    4. Afacerea lor se afla într-un moment dificil, iar prorietarul dorea să știe dacă este mai bine să o închidă sau să găsească un nou model de funcționare sustenabilă;

    5. Nevoia de a își valida sau infirma anumite scenarii posibile pentru afacerea lor;

    6. Se aflau în căutare de alte oportunități de afaceri;

    7. Căutau potentiale soluții la provocările cu care se confruntau și doreau să se sfătuiască cu un expert în legătură cu opțiunile pe care le aveau;

    ©2024 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

    Log in with your credentials

    sau    

    Ați uitat datele dvs.?

    Create Account