Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2016 reprezintă o oportunitate unică de a descoperi cele mai bune practici în domeniul relațiilor cu clienții, de a interacționa cu experți în domeniu și de a pune bazele unui serviciu de relații clienți excelent.
Aflat deja la cea de-a doua ediție evenimentul revine cu o structură actualizată și îmbunătățită în funcție de nevoile și așteptările mediului de business din România anului 2016.
Am ținut cont de feedback-ul dumneavoastră, iar în ediția a II-a ne vom concentra în special pe studii de caz relevante și exemple de bune practici.
Partea teoretică va fi și ea dezvoltată prin introducerea unei sesiuni de Masterclass ce va defini conceptele și teoriile principale dezbătute în cadrul evenimentului.
În plus, pentru a putea aprofunda subiectele și pentru a spori networking-ul și schimbul de experiențe, am decis să include două workshopuri și noi sesiuni de Q&A la sfărșitul fiecărei prezentări.
Din experiența cui veți învăța în cadrul evenimentului?
Anul acesta ne vor împărtăși din experiența în relațiile cu clienții profesioniști din partea unor companii precum:
- Intrarom –Andrei Călin – Senior Consultant
- Enel Energie –Daniela Croitoru – Customer Care Manager
- Endava –Oana Man – Group Customer Care Manager
- Ikea –Ionel Mirea – Deputy Customer Relations Manager
- Mol România –Lucian Grozavu – Customer Service Manager
- DHL Express –Oana Mandicescu – Customer Service Director
- Fashion Days – Dan Mândroc – Head of Customer Service
Ce teme vor fi dezbătute în cadrul conferinței?
- Orientarea către client;
- Măsurarea satisfacției clienților;
- Gestionarea canalelor de interacțiune cu clienții;
- Colectarea, prelucrarea și implementarea feedback-ului clienților;
- Instrumente, software și factori tehnologici ce susțin performanța serviciului de relații clienți;
- Dezvoltarea instrumentelor necesare pentru susținerea unei culturi a excelenței în relațiile cu clienții.
Cine va participa la eveniment?
Conferința anuală „Managementul Relațiilor cu Clienții în România” își propune să reunească atât profesioniști în domeniu, cât și antreprenori interesați de dezvoltarea unui serviciu de relații clienți performant, care să le asigure un avantaj competitiv.
- CEOs
- Directori
- Manageri Generali
- Manageri Customer Service
- Manageri Customer Care
- Manageri Customer Experience
- Specialiști în Relațiile cu Clienții
Accesează website-ul conferinței pentru a afla mai multe despre evenimentul din 2016.