Cum redactezi si promovezi o propunere de afaceri, pentru un impact maxim

Este de la sine inteles, ca felul in care redactezi si promovezi o propunere de afaceri, influenteaza direct sansele ca un potential partener de afaceri, investitor sau cumparator al afacerii tale sa intre in contact cu tine.

promovezi o propunere de afaceri

Locul unde iti postezi anuntul de vanzare al afacerii sau propunerea de afaceri este de asemenea foarte important.

Un listing postat pe platforma Bursei Romane de Afaceri, iti da autoritatea si credibilitatea maxima, restul depinde de calitatea propunerii tale dar si de modul in care tu iti concepi titlul si continutul propunerii.

Aceste aspecte creeaza prima impresie in fata potentialilor parteneri de afaceri, pe care ti-i doresti.

Exista multe similitudini intre un listing de promovare a unei solicitari de business si o reclama, iar un om de afaceri trebuie sa inteleaga importanta felului cum isi prezinta afacerea inca din etapa primara de elaborare si listare a propunerii. O propunere bine scrisa se va diferentia de marea de listinguri disponibile in piata, si va creea premisele gasirii unui partener de afaceri serios, interesat la randul lui sa intalneasca pe cineva care si-a alocat timpul pentru a isi prezenta profesionist propria propunere de afaceri.

Bursa Romana de Afaceri recomanda celor care se afla in cautarea unui partener de afaceri, care vor sa isi vanda afacerea sau au diverse solicitari si nevoi de business, sa tina cont in elaborarea listingului de prezentare a propunerii, de urmatoarele cinci criterii minimale mai jos prezentate pe scurt:

TITLUL

Titlul listingului este foarte important, pentru ca acesta este primul contact al celor interesati cu propunerea ta. Un tiltu de 10-15 cuvinte iti da oportunitatea sa exprimi bine ceea ce vrei, si ajuta mult si la SEO.

CONTINUT

Un listing este perfect atunci cand reuseste sa pastreze un echilibru intre cantitatea de informatii si calitatea acesteia. Continutul anuntului trebuie sa aiba in principiu un minim de de 300 de cuvinte. Un listing sumar facut, nu va fi luat in serios de un potential partener de afaceri.

INFORMATII

Cata informatie sa furnizezi in continutul anuntului? Prezinta afacerea in general, gama de produse & servicii si punctele tari ale afacerii intr-o maniera profesionista, astfel incat potentialii cumparatori sa aprecieze inca de la inceput valoarea afacerii.

IMAGINI

Adauga poze relevante, nu neaparat cu afacerea ta, dar similare. In cazul in care doresti sa pastrezi confidential numele afacerii, ai grija ca in poze sa nu se vada logo-uri sau alte elemente de identificare a businessului.

APROBA

Inainte de a publica anuntul, mai citeste-l inca o data din perspectiva unui potential comparator.

Solicita gratuit continutul integral al Ghidului de redactare a unui listing de business

E-mail-ul tau (obligatoriu)

Fii diferit!

Daca doresti sa iti promovezi o propunere de afaceri intr-un mod mai complex, atat in mediul online cat si off-line (prin evenimente, targuri si expozitii precum si in networkingul Bursei Romane de Afaceri, ne poti contacta la numarul de telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro

 Pachetele de boostare si promovare suplimentara online incep de la 20 Euro+TVA.

In cazul in care nu doresti ca listingul sa fie postat sub numele tau – ci sub al unuia din brokerii nostrii de afaceri, te rugam sa ne contactezi.

Poti deasemenea solicita si o sedinta de consultanta cu specialistii Bursei Romane de Afaceri, pentru a afla ce presupune vanzarea unei afaceri si a obtine sfaturi pretioase de la specialisti in domeniu.

Cinci elemente de care sa tii cont cand vrei sa iti promovezi o propunere de afaceri in mediul online.

©2017 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

sau

Autentifica-te cu Username si Parola ta

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account