- BusinessMark anunță caștigătorii celor patru probe de concurs;
- Timp de două weekenduri, pasionații de tenis din companiile din România au concurat pentru un loc în finala turneului Corporate Tennis Open 4;
- Anul acesta au fost disputate 132 de meciuri de către cei 49 de concurenți;
- Printre companiile înscrise în competiție se află: RED BULL, BANCPOST, KPMG România, Optim Project Management, Eurobank Property Services, Eurolife ERB Asigurări de Viață, ERICSSON, VINEXPERT, ATOS IT SOLUTIONS AND SERVICES, ELTRA LOGIS, 3M ROMANIA, FRISOMAT, FABERROM, OLAC, BECHEANU SCA, CABINET AVOCAT COCA GEORGE, SARTO, MARKET WATCH, THE SOCIAL INCUBATOR.
București, 29 mai 2018 – BusinessMark anunță câștigătorii turneului de tenis „Corporate Tennis Open”, ce a avut loc pe 12-13 mai și 19-20 mai, la Pescariu Sports & Spa din București.
Reprezentanții mediului de afaceri au participat la următoarele categorii: echipe, simplu masculin, simplu feminin și dublu. Turneul s-a desfășurat în două etape: cea a grupelor și etapa finală. În primul weekend s-au desfășurat meciurile din grupe și s-au disputat în sistem „fiecare cu fiecare”. Echipele și jucătorii care s-au calificat în etapa finală au concurat pentru câștigarea trofeelor puse în joc.
Cele patru finale din cadrul celei de-a patra ediții a „Corporate Tennis Open” au avut următoarele rezultate:
Prima finală, cea de dublu s-a încheiat cu victorie pentru CABINET AVOCAT COCA GEORGE. George Coca & Gil Ivanescu din partea Cabinet Avocat Coca George au câștigat meciul disputat cu echipa Ericsson – formată din Victor Ilie și Marian Antonie, scor 6-2, 6-0.
A doua finală, cea de simplu feminin s-a încheiat cu victorie pentru Daniela Schoppmeyer (Faberrom). Aceasta a câștigat meciul disputat cu Ioana Munteanu (KPMG), scor 6-2, 6-1.
Mihai Coanca (Ericsson) a învins în cea de-a treia finală, de simplu masculin, disputată în compania lui Radu Rosca (Red Bull), scor final 6-2, 6-4.
Primul meci, al finalei probei pe echipe, i-a avut ca protagoniști pe Dragos Nicolae (KPMG) și Mihai Coanca (Ericsson). Reprezentantul Ericsson s-a impus cu scorul de 6-2, 6-0. Cel de-al doilea meci, disputat între Alexandra Avirvarei (KPMG) și Victor Ilie (Ericsson) s-a încheiat cu scorul de 7-6(3), 7-5. Scorul fiind 1-1 la general, meciul de dublu a fost decisiv în desemnarea câștigătoarei. Echipa Ericsson s-a impus în fața echipei KPMG România, scor final de 2-6, 6-4, 10-7 adjudecându-și marele trofeu.
De-a lungul competiției, reprezentanții mediului de business au avut ocazia să-și pună în valoare abilitățile sportive, să facă networking în cadrul unui cocktail party și să concureze pentru un loc pe podiumul competiției.
Vă așteptăm în 2019!
Turneul Corporate Tennis Open 4 a fost organizat de BusinessMark alături de: Barilla, Tenisshop, Finlandia, Sarto, Red Bull, Samdam, Aqua Carpatica, Vinexpert, Merlin’s Vitamin Aqua, A&D Pharma, A&D Pharma, Terra Bisco, Redis Nutritie, Pescariu Sports & Spa, Pintea Events, Mihaela Hurezeanu Trainer & Coach, Rent for Comfort, BRCC – British Romanian Chamber of Comerce.
BusinessMark susține: Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator.
Radio-ul oficial al evenimentului este: Europa FM.
Partenerii media ai conferinței: AGERPRES, NewMoney, Men’s Health, IQads, SMARK, Open Tenis, Sportclasic.ro, TENISDECAMP, Curierul Național, MoneyBuzz, Femei în afaceri, InstaFit, Financial Market, Centruldepresa.ro, Transilvania Business, AngajatorulMeu.ro, Ziare.com, Business24, Portal HR, Energynomics.ro, Manager Express, Debizz, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Portal Management, Bucuresteni.ro, Roportal, Revista Valoarea, Global Manager, MediaRabbit, Financiarul.ro, Vox Capital, Chalbert, SpatiulConstruit.ro, Gazetadeștiri, Rbeconnect, PRBox, Market Watch.
Pentru informații despre evenimentele noastre vă invităm să accesați site-ul BusinessMark.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.