București, 26 septembrie 2017 – PKF Finconta alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea celei de-a treia ediții a „Autumn tax update forum”, eveniment ce va avea loc pe 3 octombrie 2017 la Hotel InterContinental, București.
Evenimentul constituie un prilej de analiză și dezbatere a fiscalității în România și reunește reprezentanți ai Ministerului Finanțelor Publice și experți fiscali. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.
În cadrul acestei ediții se vor dezbate subiecte legate de noutățile legislative cu incidență fiscală: Split TVA, impozitul pe venit, impozitul pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, aspecte întâlnite în practica organelor de inspecție fiscală legate în principal de modul de documentare a achizițiilor de servicii, noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.
„Anul 2017, a adus și continuă să aducă noutăți legislative cu un puternic impact asupra mediului de afaceri românesc. Fiind vorba despre modificări care guvernează atât activitatea firmelor, cât și cea a oamenilor obișnuiți, consultanții PKF Finconta împreună cu reprezentanții Ministerului de Finanțe Publice își doresc să vină în sprijinul tuturor cu clarificări și sfaturi concrete asupra modului de implementare al acestora”, a declarat FLORENTINA ȘUȘNEA – Managing Partner, PKF Finconta
Evenimentul cuprinde două sesiuni, iar speakerii invitați sunt:
- FLORENTINA ȘUȘNEA – Managing Partner, PKF Finconta
- DAN MANOLESCU – Președinte, Camera Consultanților Fiscali
- MARIA POPA – Tax Manager, PKF Finconta
- NARCISA CHIRILĂ – Tax Manager, PKF Finconta
- GABRIELA POPESCU – Human Capital Manager, PKF Finconta HR
- TANȚI ANGHEL – specialist pe procedură fiscală
- DANIELA TĂNASE, Ministerul Finanţelor Publice
- GEORGETA TOMA, Ministerul Finanţelor Publice
Ediția de anul acesta este dedicată directorilor financiari, generali, economici, contabili, controllerilor financiari, auditorilor, experților și consultanților fiscali, analiștilor financiari.
Evenimentul este organizat de PKF Finconta cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Gazetadestiri, Calendar Evenimente, MLM News, Financiarul.ro, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, FinZoom.ro, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.
Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la [email protected].
Despre PKF Finconta
PKF Finconta este o firmă cu capital 100% românesc, membră a PKF International Ltd. PKF International reprezintă o reţea de firme membre, independente din punct de vedere legal, cu o prezenţă în 400 de oraşe din 150 de ţări, fiind constant clasată în top 15 firme de consultanţă şi audit la nivel mondial.
În România, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii fiscale și contabile, fiind în poziția 10 în piața de consultanță fiscală (conform CCF/2016). Grupul PKF Finconta este format din patru companii românești care, încă din anul 1994, dezvoltă soluţii orientate către client. Cu peste 45 de membri în echipă, oferim servicii de contabilitate, audit, consultanță fiscală, servicii de salarizare și de lichidare, idei inovatoare care sa îi ajute pe clienţii noştri în abordarea corectă a actualului mediu de afaceri, ce se află într-o continuă şi rapidă schimbare. Portofoliul nostru include clienți dintr-un spectru larg de sectoare de activitate: transport, energie regenerabilă, servicii profesionale, tehnologie, construcții, producție, industria de retail si de energie, imobiliar, pharma.
Despre BusinessMark Event Management
BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.