Operational HR 2016 21 și 22 septembrie 2016 la București, 28 octombrie la Cluj-Napoca

Funcțiile și responsabilitățile departamentului de Resurse Umane au suferit numeroase schimbări în ultimii ani. Progresul tehnologiei, apariția unor noi poziții în companie, dinamica angajaților, contextul legislativ, toate influențează activitatea specialiștilor ce trebuie să gestioneze zi de zi noi provocări.

Ne propunem să discutăm despre principalele aspecte ce țin de activitatea managerilor si experților HR care definesc partea operațională, în  cadrul celei de-a III-a ediții a evenimentului Operational HR”, pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Printre temele abordate în cadrul evenimentui se regăsesc:

B2B

  • cultura organizațională în era tehnologică
  • dinamica pieței muncii; context, efecte și perspective
  • măsurarea performanței angajaților; criterii și evaluare
  • care sunt factorii ce influențează performanța?
  • importanța implementării unui sistem de performance management
  • pregătirea potențialilor angajați; lacunele sistemului educational
  • cât investesc companiile în formarea personalului?
  • implicarea companiilor în formarea viitoarelor generații de angajați; responsabilitate socială și HR
  • managementul diversității; rolul HR în maximizarea beneficiilor și limitarea provocărilor
  • risk management în resurse umane; cum minimizăm riscurile la nivel de operațiuni?
  • instrumente financiare pentru specialiștii în Resurse Umane
  • salarizarea și legislația muncii. Noutăți legislative în 2016
  • BPO – avantaje, dezavantaje și tendințe

 B2B

Speakerii care au confirmat participarea la evenimentul susținut în București sunt:

 

  • IOANA MARCU, HR Director, Orange România
  • NICOLETA CARLUGEA, Human Resources Director South Eastern Europe, Draexlmaier Group
  • ANA AFTENI, HR Manager South Eastern Europe, Reckitt Benckiser
  • MIHAI MIRT, HR Manager, Decathlon
  • OANA CIOBANU, HR Director, UP România
  • MELANIA JARAVETE, HR Director, Blue-Air
  • ANTONETA GALEȘ, Director of Communications and Organisational Development, Selgros Cash & Carry
  • JANJAAP BOOGAARD, Head of EMEA Workplace Solutions, Colliers International
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • ALINA RUSU ZĂRNESCU, HR Director, Xerox
  • MIHAELA CORGHENCI, Reward & Support Functions HR Manager, Coca-Cola HBC
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • CĂTĂLINA MARINESCU, HR & Services Manager, Zentiva
  • FLORENTINA SCARLAT, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • IRINA STOIAN, HR Director, Cetelem
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ADINA NANU, Recruitment & Career Development Manager, Romstal
  • LEONARD RIZOIU, Managing Director, Leo HR

 

La Cluj, vom dezbate tematicile propuse alături de:

 

  • THOMAS PECKRE, Head of HR Operations, Bombardier Transportation
  • ADRIAN DRAGOMIR, Business Analysis Manager, Bombardier Transportation
  • ȘTEFAN ZOICAN, HR Manager, Saint Gobain
  • MIRELA STERE, HR Director, Macromex
  • GABRIEL MĂTĂUAN, HR Director, CRH
  • MIHAI GĂVAN, Sales Manager, Romanian Software
  • ZOE DOBRE, HR Director, Bergenbier
  • PAUL PĂTRAȘCU, HR Senior Manager Eastern Europe FAE, Fujikura Automotive
  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions
  • SORIN ANGHEL, Regional Sales Manager, Signal Iduna
  • ELENA BOBOC, HR Business Partner pentru Divizia Corporate and Investment Banking, Unicredit Bank
  • DAN BORCEA, Product Manager, TMF Group – UCMS Group

 

Operational HR va avea loc pe 21 și 22 septembrie 2016 la București, la Hotel Radisson Blu și pe 28 octombrie la Cluj-Napoca, la Hotel Goledn Tulip Ana Dome.

Un eveniment BusinessMark.

Partenerii oficiali ai evenimentului sunt: TMF Group – UCMS Group și  Romanian Software.

Parteneri: Signal Iduna, Wise Finance Solutions, PKF Finconta, Medlife, Up Romania, World Class, Wellington, Max Relax, Graphtec Design si Leo HR.

Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Exec-Edu., Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Portal HR, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Vox Capital, Redactia de Cluj, RBE Connect, PRbox și E-JOBS.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail [email protected] sau [email protected].

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai  modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.

Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business  matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

0 Comentarii

Lasă un răspuns

©2024 Bursa Romana de Afaceri / Romanian Business Exchange

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account