Consultanța în afaceri pentru restructurarea, dezvoltarea, finanțarea, atragerea de parteneri – investitori și vânzarea afacerii
Ești antreprenor și dorești să iți vinzi afacerea, să îți gasești un partener de afaceri sau să te dezvolți?
Întâmpini dificultăți în noul context economic sau vrei să te reinventezi?
Vrei să știi ce este bine să faci și care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a-ți vinde afacerea sau a-ți rezolva o problemă care te frământă?
Dorești un punct de vedere independent și o analiză profesionistă a situației în care se găsește afacerea ta?
Află cum iți poți re-orienta, dezvolta sau vinde afacerea, în actualul context economic
Programează o Sedință de Analiză si Consultanță cu experții Bursei Române de Afaceri!
Ședințele de Analiză și Consultanță durează intre 45-120 de minute și sunt organizate la sediul Bursei Române de Afaceri sau online, de la distanță, prin ZOOM, Teams, Skype, WhatsApp sau VIDEO-call.
Metodologia noastră de lucru este probată în cele peste 150 de Ședințe de Analiză și Consultanță organizate în beneficiul antreprenorilor – proprietarilor și decidenților în companii.
Cele mai intâlnite situații au fost: vânzare afacere, cumpărare afacere, atragere investitor financiar sau strategic, internaționalizare afacere, atragere de partener în afacere, dezvoltare afacere, restructurare, obținere finanțare, evaluare afacere și strategie de business.
Domeniile de activitate ale principalelor afaceri pe care le-am analizat si consultat au fost: industrie, sănatate, online, IT&C, agricultură, construcții – imobiliare, servicii, educație, energie, producție, textile – confecții, transporturi, turism, HORECA, distribuție, comerț, FMCG
Ai la alegere patru variante de preț pentru Ședința de Analiză si Consultanță, în funcție de durată și de numărul de experți pe care îi dorești din partea noastră.
Alege Ședința de consiliere potrivită situației tale!
Dacă întâmpini dificultăți cu programarea online sau cu plata cu cardul, ne poți scrie prin formularul alăturat si te contactăm noi să stabilim detaliile Ședinței!
Principalele trei beneficii pe care le obții în urma Ședinței de Analiză și Consultanță pentru vânzarea afacerii:
Asigurăm sprijin pentru implementarea planului de acțiune agreat în timpul ședinței (în măsura în care se dorește acest lucru).
În funcție de specificul și necesitățile afacerii tale, la ședință se pot alătura si alti experți ai Bursei Române de Afaceri.
Ce primești la Ședința de Analiză și Consultanță pentru vânzarea integrală sau parțială a afacerii:
- afli modalitatea potrivită de evaluare a prețului pentru afacerea ta;
- obții o indicație a prețului pe care îl poți solicita pentru afacerea ta;
- afli pașii potriviți situației afacerii tale, pe care trebuie să îi urmezi în procesul de vânzare și durata estimativă a acestui demers (lucrurile diferă în funcție de dimensiunea, specificul afacerii, trendul crescător sau descrescător al afacerii, al momentului afel pentru vanzare, al situatiei pieței etc);
- iți spunem dacă afacerea este, sau nu este pregătită de vânzare;
- iți recomandăm ce trebuie să faci în fiecare etapă a procesului de vânzare (ce materiale trebuie sa pregatești, ce informații trebuie să furnizezi in functie de momentul discuțiilor cu potențialii interesați, cum te asiguri deconfidențialitatea intenției tale de vânzare etc);
- obții o analiză „la rece” a afacerii, pentru ca tu să știi exact ce adaugă valoare propunerii de vânzare, și ce ar putea să reprezinte o problemă la vânzare din perspectiva cumpărătorului – investitorului;
- afli care sunt tipurile de cumpărători – investitori potențiali potriviți situației tale, și modul în care aceștia abordează cumpararea unei afaceri sau realizare a unei investiții;
- iți prezentăm canalele și modalitățile prin care poți ajunge la aceștia, cum să îi abordezi și cum să răspunzi solicitărilor acestora;
- te sfătuim pentru a evita greșelile care iți pot aduce prejudicii;
- afli tipurile de tranzacții potrivite situației tale, prin care iți poți vinde afacerea (vânzarea parților sociale vs transferul businessului prin vânzarea de active și a fondului de comerț, sau o combinație din acestea în funcție de specificul afacerii și a modului de organizare al acesteia;
- atunci când este cazul, dupa Ședința, primești o oferta personalizată de servicii de asistență din partea noastră în procesul de vânzare a afacerii.
Știm că fiecare antreprenor este cel mai bun cunoscător al afacerii sale. La fel de bine știm că oricare antreprenor simte – în anumite momente cheie ale afacerii sale, nevoia de a se sfătui CONFIDENȚIAL cu cineva în planurile si intențiile sale, și bineințeles de a colabora cu experți pentru punerea în aplicare a soluțiilor.
Cum i-au ajutat serviciile noastre pe alți antreprenori
Majoritatea antreprenorilor care doresc vânzarea afacerii sau atragerea unui investitor – partener in business, întâmpină următoarele probleme:
1. Nu știu cum să stabilească prețul corect pe care il pot cere pentru afacerea lor;
2. Doresc sa păstreze confidențială intenția de vânzare, pentru a se proteja față de angajați, clienți și alți parteneri de afaceri strategici;
3. Au nevoie de sprijin in analiza „la rece” a afacerii, pentru a ști ce adaugă valoare afacerii și ce ar putea să reprezinte o problema la vânzare din perspectiva cumparatorului – investitorului;
4. Nu au timpul necesar elaborării profesioniste a materialelor de prezentare, care să asigure confidențialitatea propunerii și sa furnizeze totuși suficiente informații pentru ca propunerea să fie atractivă. Din considerente lesne de inteles, acestea nu pot fi pregătite și promovate de angajați;
5. Nu știu cum e mai bine să facă promovarea către potențialii cumpărători – investitori a teaserului conținand propunerea de vânzare;
6. Comunicarea cu potențialii interesați care solicită detalii suplimentare, și selectarea celor care au real interes și potența necesară – față de cei care doar întreabă (și care pot fi angajații sau concurenții), sunt de asemenea alte cateva provocări;
7. Nu au cu cine să se sfătuiască în timpul discuțiilor cu investitorii interesați (nu știu ce e normal de acceptat și ce nu e / de multe ori prima oferta poate fi cea mai bună, putând fi și ultima, alteori pregătirea afacerii pentru vanzare putand aduce beneficii importante în preț);
8. Luarea unor decizii importante in perioada negocierilor privind atragerea investitorului sau vânzarea cât și ulterior în perioada de transfer al afacerii;
La Bursa Română de Afaceri, consultanta are o dimensiune practică!
Experiența ne-a dovedit ca provocările cu care se confruntă afacerile sunt specifice fiecarei companii, si prin urmare noi va oferim – in cadrul Sedintelor de Analiza si Consultanta pentru Afaceri – solutii personalizate care tin cont de afacere, intentiile & prioritatile asociatilor (sau actionarilor) si ale familiilor acestora – acolo unde este cazul, precum si de situatia pietei si apetitul investitorilor pentru anumite domenii, afaceri, produse si servicii. In functie de ceea ce va doriti, noi punem resursele la lucru.
Vă putem sprijini atat pentru organizarea procesului de vanzare a afacerii pentru a face loc altor proiecte antreprenoriale sau personale, cat si pentru dezvoltarea, finanțarea și reorientarea afacerii Dvs către modele de business de viitor.
Oferim consultanță și sprijin în implementare.
Avem consultanți-experți şi mijloacele necesare pentru a te ajuta in planurile tale de afaceri.
Serviciile noastre de consultanta pentru afaceri, includ, printre altele: Sprijin in realizarea planului de afaceri si/sau management, Consultanta pentru accesarea de fonduri, inclusiv fonduri europene nerambursabile, Consultanta pentru vanzari, cumparari, reorganizari sau fuziuni de afaceri, credite si finantari, Intermediere parteneriate de afaceri, Evaluare idei de business etc.
# ANALIZEZI # ANTCIPEZI # ACȚIONEZI # TE MENȚII ÎN CURSĂ