Showroom-ul are ca obiectiv, nu doar vanzarea serviciilor de design, dar si crearea de legaturi stranse cu furnizorii carora li se va prezenta un alt mod de a li se vinde produsele.
in alta ordine de idei, clientii vor fi convinsi sa lucreze cu anumiti furnizori si vor fi determinati sa lucreze cu inside outside design, deoarece vor fi facuti sa inteleaga ca siguranta de a investi cu cap le este indispensabila, explicandu-li-se ca serviciile de design nu constau doar in prezentarea unor imagini ci si in consilierea si asistenta periodica pe parcursul intregii activitati de santier.
clientii vor primi informatii cu privire la genul de design creat de inside outside design,acesta fiindu-le prezentat ca un gen ce exclude din start uzura morala a oricarui gen de cladiri pe care clientii le vor dori construite.
showroom-ul va contine doua departamente si anume departamentul servicii design si departamentul constructii si amenajari interioare/exterioare,ambele depratamente avand rolul de a purta discutii interactive cu fiecare client in parte,oferindu-i-se detalii legate atat de partea optica a intregii cladiri cat si de partea tehnica a detaliilor ce tine de constructia in sine a cladirii.
- chirculescu cristian a listat cu in urma cu 8 ani
- ultima oara editat in urma cu 7 ani
- Trebuie sa fii logat pentru a posta comentarii. Daca nu ai cont, iti poti face unul gratuit si rapid aici
Please login first to submit.