Global Code este o firmă cu un colectiv tânăr și entuziast, format din oameni ce lucrează din pasiune și sunt interesați de toate noutățile ce apar în domeniile IT și promovare online.
Avem studii și experienta de lucru în domeniu, dar cea mai mare parte a cunoștințelor noastre a fost dobândită prin studiu individual și realizarea de proiecte proprii. Studiul este în continuare necesar într-un domeniu aflat într-o perpetua dezvoltare și transformare, și care necesită un efort de învățare continuu. Ca urmare a păstrării contactului cu ultimele modificări, tendințe, apariții, și inovații din domeniu, firma noastră a reușit să ofere servicii de foarte bună calitate, care au contribuit la atingerea obiectivelor propuse de către clienții noștri și au dus la creșterea numărului de clienți pentru noi. Cele două categorii mari de servicii pe care le oferim sunt programarea și promovarea online. Programarea poate avea ca obiect realizarea de site-uri, magazine online, aplicații web și softuri personalizate în funcție de cerințele clienților.
Promovarea online poate fi facută prin campanii SEO, de marketing online(SEM), dintre care cele mai utilizate sunt cele Google Adwords, sau în social media(Facebook, Twitter, Google+). Ceea ce obțin de la noi clienții noștri pe partea de programare sunt site-uri cu potențial foarte bun de creștere în rezultatele motoarelor de căutare (cel mai utilizat fiind Google), aplicații cu utilizare simplă și intuitivă și programe destinate special nevoilor lor. Pe partea de promovare, în general, campaniile SEO aduc cele mai bune și mai stabile rezultate pe termen lung. Pe termen scurt, campaniile de Google Adwords, aduc pe site vizitatori care caută bunurile sau serviciile respective, ceea ce poate duce la creșterea imediată a vânzărilor. Campaniile în social media, pot începe într-un timp scurt, dar se adresează publicului țintă într-un moment oarecare, nu în momentul exact în care căutau bunul sau serviciul vândut de către site. Avantajul lor este ca pot atinge un număr foarte mare de utilizatori cu niște costuri rezonabile și permit obținerea unui feed-back de la clienți sub forma unor comentarii sau reacții, motiv pentru care legătura dintre consumator și firmă devine mai personală și deci cu un grad mai crescut de loialitate.