Party 1: Casa de comert "Unirea"
Role of Party 1: Buyer
Party 2: Producatori romani
Financing Partner:
Type of Deal: 1
Adviser:
Type of Adviser:
Reporting Year: 2019
Proposal’s Value (EUR):
Available budget for investment (EUR):
Package of Shares:
Buyer Support:
Additional Services Required:
Additional Services Contracted:
Country (where operating): Romania
County: -
City:
Year of Establishment:
Previous Year Turnover (EUR):
Profit: (EUR):
Business Trend:
Number of Employees:
Role in Transaction:
The other matched Opportunity:
Reason for Sale:
Contact Reference:
Casa Romana de Comert Agroalimentar “Unirea”, la care este actionar Ministerul Agriculturii, va infiinta o retea de 60 de magazine cu legume si fructe proaspete, produse de micii producatori romani. Produsele vor fi vandute la interval scurt dupa recoltare, pentru a fi proaspete, si vor dispune de QR Code, pentru a sti de unde provin.
Primele magazine de acest tip vor fi deschise in Bucuresti, urmand si alte piete importante din tara.
Ideea deschiderii unor astfel de magazine de legume si fructe vine in intampinarea nevoilor micilor fermieri, care produc pe cateva mii de metri patrati si care raman cu produsele nevandute, in timp ce interesul romanilor de a cumpara produse naturale este in crestere.
Preturile legumelor si fructelor romanesti din pietele volante vor fi sub nivelul celor din marile lanturi din retailul modern si nu il va depasi pe cel din piete, promite Adrian Izvoranu. El sustine ca adaosul practicat de Casa de Comert peste pretul de achizitie de producatori va fi de maximum 30%, ceea ce le va permite pe de-o parte agricultorilor sa primeasca un pret corect pentru munca depusa, iar consumatorilor un pret convenabil.
Casa Romana de Comert Agroalimentar “Unirea” a fost infiintata la inceputul anului, pentru a asigura valorificarea produselor agricole, iar Ministerul Agriculturii este actionar. Societatea isi propune sa dezvolte 3 zone deficitare din agricultura romanesca: productia de peste, de fructe si legume si valorificarea lanii.