In perioada 8-12 Aprilie 2018 s-au desfasurat la Brno – Republica Ceha, targurile internationale de Tehnologii Agricole, Biomasa, Lemn, Silvicultura si Vanatoare. Centrul expozitional international BVV Trade Faris din Brno este unul din cele mai mari din Europa Centrala si de Est si este reprezentant in Romania de catre Bursa Romana de Afaceri.
La editia 2018 a celor trei targuri mai sus mentionate, au participat cu stand individual trei companii romanesti: Miaghi Impex http://www.iuriaghi.ro/ (Techagro 2018), IRUM SA http://irum.ro/ si Stefitrans (Silva Regina 2018).
Feed-back-ul companiilor romanesti expozante la cele trei targuri a fost unul foarte pozitiv, firmele confirmand renumele si traditia targurilor de la Brno prin faptul ca organizarea a fost una foarte buna si profesionsta, vizitatorii targului precum si intalnirile de business au fost de calitate cu potential mare a fi transformate in contracte.
“A fost un targ foarte interesant, eficent si foarte bun raport calitate-pret, organizarea a fost de asemenea una foarte buna. Am avut multe intalniri de calitate in care am intrat in contact cu numeroase companii din domeniul nostru de activitate, unele dintre acestea se pot transforma cu siguranta in contracte. Multumim Bursei Romane de Afaceri pentru faptul ca ne-au informat si prezentat oportunitatea de a ne inscrie ca expozanti la Techagro 2018, si pentru eficienta de care au dat dovada – a declarat reprezentantul uneia din firmele romanesti participante.”
Obiectele de activitate ale celor trei targuri desfasurate simultan au fost complementare, si anume: TECHAGRO – Targul International de Agricultura si Tehnologii Agricole, BIOMASS – Targul pentru Surse Regenerabile de Energie in Agricultura si Silvicultura si SILVA REGINA – Targul International de Silvicultura si Vanatoare.
Cu o traditie de peste 20 de ani, targurile internationale TECHAGRO, SILVA REGINA si BIOMASS organizate de BVV trade Fairs la Brno – Cehia, s-au transformat in evenimente de prestigiu fiind considerate astazi unele din cele mai importante evenimente de afaceri de acest gen in Europa oferind expozantilor oportunitatea de a isi promova produsele si serviciile si a intalni parteneri de afaceri internationali.
TECHAGRO se afla in primele 3 cele mai importante targuri din domeniul tehnologiilor agricole din Europa, fiind prezentate pe langa tehnologiile, utilajele si echipamentele traditionale si noile tendinte precum tehnologiile digitale, agricultura de precizie sau utilizarea sistemelor de navigatie prin satelit.
Targul Techagro a ajuns la o participare anuala de peste 700 de companii expozante din 40 de tari, pe o suprafata expozitionala de aproximativ 87.000 metri patrati si cu un trafic de peste 100,000 de vizitatori internationali.
SILVA REGINA se clasează încă o dată printre cele mai mari târguri forestiere și de vânătoare din Europa Centrală. Motto-ul anului 2018 a fost “Forest Protection by Economic Use”.
Targul BIOMASS prezintă tehnologiile și aplicațiile practice ale acestora in domeniul biomasei, informează si pune la dispozitia consumatorilor si a specialistilor noile tendințe și cadrul legislativ aferent.
Bursa Romana de Afaceri sprijina companiile din Romania care participa la targurile si expozitiile internationale de la Brno oferind asistenta gratuita pentru organizarea participarii la aceste targuri, punand la dispozitie oferte personalizate in limba romana (cu costurile de participare) si asigurand indrumare pentru rezervarea de spatii / standuri cu vizibilitate buna in cadrul targurilor.
Aici puteti gasi toate targurile si expozitiile internationale la care Bursa Romana de Afaceri iti poate facilita participarea.
Participarea la targurile si expozitiile reprezentative la nivel European, este foarte importanta pentru companiile romanesti interesate sa isi gaseasca noi clienti internationali si piete de desfacere pentru produsele si serviciile lor, acest mod de promovare clasic reprezentand o oportunitate reala de intalnire intre vanzatori si cumparatori. Imbinarea metodelor traditionale de promovare (participarea la targuri si expozitii internationale, la misiuni economice si alte forumuri si evenimente de afaceri), cu cele online (platforme de business matchmaking, retele de socializare, email marketing etc) este varianta optima de promovare pentru firmele care au potentialul de internationalizare.