A fost lansat un nou produs bancar: Contul Primul An Gratuit, destinat antreprenorilor aflati la inceput de drum, dar cu planuri mari.
Esti astfel sprijinit sa iti cresti afacerea fiind scutit de comisioanele bancare (si alte gratuitati la abonamentele si comisioanele pentru Internet Banking ) pana la sfarsitul primului an de activitate al firmei tale: pana la 12 luni gratuite la principalele operatiuni bancare pentru afacerea ta!
Ce trebuie sa stii
Prin Contul Primul An Gratuit beneficiezi de urmatoarele gratuitati timp de pana la 12 luni:
- Comision 0 pentru deschiderea si gestiunea contului curent
- Abonament 0 lei pentru Internet Banking si Mobile Banking
- Comision 0 la platile intrabancare si interbancare prin Internet Banking si Mobile Banking
- Comision 0 la platile si incasarile intrabancare si interbancare cu cec si bilet la ordin
- Comision 0 la incasarile intrabancare si interbancare cu ordin de plata
Produsul Contul Primul An Gratuit este destinat IMM-urilor infiintate de mai putin de 12 luni. Poti beneficia de acest produs pe perioada cuprinsa intre deschiderea contului la Banca care a lansat produsul, si aniversarea a 12 luni de la infiintarea societatii (considerata ca fiind data inregistrarii la Registrul Comertului).
Din pachetul cu beneficii nu fac parte operatiunile in valuta, operatiunile de ridicare numerar (lei sau valuta), platile cu ordin de plata efectuate in unul dintre sediile Bancii sau alte operatiuni care nu se regasesc in lista de mai sus.
Documentele necesare:
- Actele constitutive ale societatii (original si copie)
- Sentinta Civila a Judecatoriei sau incheierea judecatorului delegat (original si copie)
- Certificatul de Inmatriculare la Registrul Comertului (original si copie)
- Inregistrarea la Ministerul Finantelor (original si copie)
- Certificatul constatator de la ORC eliberat cu maxim 7 zile inainte de depunerea la banca a documentelor pentru deschiderea contului (in original)
- Pentru persoanele juridice nerezidente este nevoie de traduceri in limba romana a documentelor mentionate mai sus, legalizate, precum si copia numarului de inregistrare in scopuri de TVA in tara de rezidenta.
In anumite situatii, este posibil sa va fie solicitate de catre Banca, si alte documente necesare deschiderii de cont.
internet banking