Despre VANZAREA AFACERII – pentru ANTREPRENORI
Workshop Interactiv Online
Organizat de Bursa Romana de Afaceri in perioada 14-15 Octombrie 2021
Ai o afacere si cochetezi cu ideea de a o vinde in viitor? Vrei sa stii care sunt pasii si cum sa o evaluezi corect?
Sau poate ai o afacere si cauti un investitor sau partener de incredere ca sa te ajute sa te dezvolti?
Bursa Romana de Afaceri te invita sa participi la Workshopul interactiv de Vanzare Afacere organizat in luna Octombrie 2021!
Te vom invata cum sa:
Iti pregatesti corect afacerea pentru vanzare
Evaluezi afacerea pentru a obtine cel mai bun pret
Creezi o strategie de vanzare a afacerii
Identifici investitori & cum sa faci marketarea
Folosesti elementele cheie pentru o vanzare de succes
Eviti greselile tipice
Solicita invitatie de participare la workshopul de vanzare a afacerii, completand formularul de mai jos.
* Pentru a asigura o calitate sporita a workshopului si o interactiune eficienta intre traineri si participanti, numarul de locuri va fi limitat.
MAI MULTE ASPECTE PRACTICE PE CARE LE VEI INTELEGE LA ACEST WORKSHOP INTERACTIV
De ce se vand afacerile
Ce presupune vanzarea unei afaceri
Care este procesul de vanzare a afacerii de la cap la coada
Modalitati utilizate in Romania pentru stabilirea pretului unei afaceri
Entitati implicate
Documentele necesare vanzarii
Organizarea procesului
Etape
Strategie si planificare
Identificare investitori – cumparatori si marketarea propunerii de vanzare a afacerii
Negociere. Semnare Contract. Closing
Durata
Elemente “cheie” pentru o vanzare de succes
Cum eviti Greselile cele mai des intalnite. Care sunt consecintele acestora
CINE SUNT TRAINERII?
DETALII WORKSHOP VANZARE AFACERE
CAND SI UNDE ARE LOC WORKSHOPUL?
Workshopul va fi interactiv si se va sustine online prin ZOOM in zilele de 14 si 15 Octombrie 2021 intre orele 10:00-16:00
P.S. Daca nu poti participa pe intreaga durata a celor doua zile de workshop, este important sa stii ca il poti revedea inregistrat timp de 30 de zile. De asemenea, iti vom trimite pe email si materialele de prezentare care te vor ajuta sa parcurgi procesul mai usor.
CAT COSTA?
Costul participarii la webinar este de 1000lei + tva/participant.
INSCRIE-TE PANA PE 30 IUNIE 2021 SI BENEFICIEZI DE UN PRET SPECIAL
650 lei
+ tva/participant
Cateva din testimonialele primite de la clientii nostri